מדברים עלינו

כתבות על מוצרי ריטייל סופט

כתבה ב The Marker

30/10/2018 - the retail מחוברים 24/7

ARIK 1

האם 2017 הייתה השנה הגרועה ביותר בהיסטוריה של הקמעונאות מקבל חזרה 6 דולרים בארה"ב? התשובה לשאלה הזאת אינה פשוטה. מצד אחד, בשנה זו נסגרו %9 יותר חנויות מאשר במיתון שהתרחש ב-2008 ,בין היתר בהשפעת המסחר האלקטרוני, ומצד שני, יש נתונים שמראים כי סך המכירות ב-2017 בקמעונאות הפיזית בארה"ב צמחו ב-%5.2.

המערכת, העונה לשם Mybranch ,מרכזת בתוכה גם את כל תחום התקשורת בין העובדים בצורה ידידותית למשתמש ומייתרת את השימוש בריבוי מערכות תקשורת. ל– Mybranch יש יכולת לקשר גם בין המסחר האלקטרוני לחנות הפיזית באמצעות תיעוד, מעקב, בקרה ועדכון הלקוח, מרגע ההזמנה באתר או באפליק­ציה ועד הגעת המשלוח לסניף. בעזרת מערכת זו ומערכות נוספות שפיתחה החברה אנחנו מסייעים לחברות כמו דלתא, ללין, אירוקה, נייקי, דיסקרט, ג'נטלמן, זר פור יו, פוטלוקר, קרייזי ליין ואדידס לעשות שימוש במכשירי הנייד והטאב­לט במטרה לשפר ולייעל את התקשורת בין העובדים בתוך הרשת ועם הלקוחות — מה שמוביל לשיפור איכות השירות, וכפועל יוצא להגדלת היקף המכירות. 

Big


כתבה בחדשות 10 - הייטק וטכנולוגיה

01/10/2017 - השקת מערכת Retail VIP ברשת ERROCA

ERR 02

אירוקה השיקה שרות חדשני שפותח על ידי חברת ריטייל סופט בשיתוף פעולה עמה ולמעשה מפשט את כל הליך ההצטרפות למועדוני לקוחות בסניפים. אז איך זה עובד? הנה הפרטים 

רק באחרונה פורסם דבר זכייתה של לקוחה של רשת פוקס שקיבלה הודעות SMS שיווקיות מהחברה למרות שמעולם לא הייתה חברה במועדון הלקוחות שלה. במשפט, שבסופו זכתה התובעת בסכום של כ-32,000 ש"ח, התברר כי פוקס צירפה אותה למועדון הלקוחות ולמערכת הדיוור שלה עקב טעות הקלדה של עובד. בית המשפט פסק כי פוקס תשלם לתובעת 400 ש"ח על כל אחד מ-73 המסרונים שנשלחו עליה במהלך השנה ובנוסף תכסה גם את הוצאות המשפט. למעשה פוקס נכוותה באירוע הזה כפליים: היא גם איבדה לקוחה, וגם הפסידה כסף - שלא לדבר על שם רע ונזק למוניטין שפשוט יכול להימנע אם היו משקיעים שם מעט יותר תשומת לב לפרטים - מה שלעיתים בסביבה לוחצת של חנות עסוקה מעט בלתי אפשרי. אז מה עושים? ובכן פיילוט מעניין שערכה אירוקה בסניפיה הבשיל לכדי פלטפורמה של ממש, שאמורה להקל על המוכרים, לצמצם טעויות ולחסוך ללקוחות עוגמת נפש וזמן.  

Big